21 de desembre 2007

The Virus Song: A Portrait


Estimats i ( sobretot ) estimades lectores, Aquests és el títol de una breu cançó que em va sortir de les entranyes més profundes de la meva ànima el passat dilluns, en format monosíl•lab, tosc i barruer, breu i fortament. Producte d’una aberrant visió que es mostrava letal i flagrantment davant els meus ulls.

The virus Song” és per a mi la cançó d’aquestes festes. Sembla ser que el fet de tenir un bon antivíric ( be, això deien las estadístiques ) no va servir per impedir que aquests tema em fulminés ( literalment ) TOT el que tenia a l’ordinador.

La pantalla de color taronja ( es que m’agrada molt !!!) i RES més, va ser el resultat de fer cas d’un “ Infección asociada a su sistema, reinicie el ordenador para eliminar el virus “...que semblava sincer.... Ho vaig fer i ZAS !!!. Res, ni “El meu Pc”, ni “paperera de reciclatge” ni “inicio” , ni res de res.

La primera diagnosi del meu amic informàtic ( un expert...que jo tinc amics molt experts en moltes coses ), va ser o un “ camuflatge total “ o una “ Fulminació total”.
La visita al “Doctor” toca el gener, així que ja em veieu aquí, a un cibercafé....(Cafè?), envoltat de nens jugant amb el Messenger, i escoltant multitud de idiomes i llengües estrangeres que a ritme de les brutals imatges de uns jocs raríssims estic gaudint...

No podré penjar res, doncs no em veig repetint la experiència el diumenge. I restaré aliè uns dies de les vostres pantalles i Blocs.....us estranyaré molt...creieu-me !!!.

M’hagués agradat felicitar-vos el Nadal amb un reguitzell de cançons nadalenques impactants i especials ( Si, Lula...."Fairytale of New York" de The Pogues era una de les escollides ...com no !! ). No podrà ser.

Per sort no ( crec ) haver perdut les 133 ó 89 cançons que tenia al ordinador ( ben guardades a un disc dur extern que rapidíssimament vaig desendollar ), malgrat temo per la existència d’uns quants Lp flirflats en format Zip. i Rar d’aquells que m’agraden a mi i tant costen de trobar.....descansin en pau si així ha estat, jo, només per això, estic afectadíssim.....hauré d’oblidar.....

No cal que us digui que aquest dies gaudeixo d’unes merescudíssimes vacances que penso explotar etílicament fins l’últim sospir.
Si algun cop durant aquestes festes sentiu uns sons tipus "Clinc, clanc " sense saber de on venen , no en dubteu pas, que soc jo que brindo per tots vosaltres estimats lectors i, sobretot , lectores....

Als xavalots una abraçada ben forta , intensa i efusiva de tot cor per aquestes festes ( Un, que és així...!! ).

A les noies un petó, a escollir......també, de tot cor.

BONES FESTES

11 comentaris:

fidelon ha dit...

Hola Sr.Orbison, sento molt el que li ha passat al seu ordinador, m'ha acollonit tant que me'n vaig ràpidament a fer una còpia de seguretat.

Espere que passe unes bones festes, amb bloc o sense bloc.

Salut!!

Lula ha dit...

Osti Orbison! Quin greu que em sap...


El meu mac està a la teva disposició...
myownprivateidaho2007 ad gmail.com

bones festes
clar que tb tinc la versió alternativa (tu no ets al palacete oi? te la penjo aquí)

Queridos amigos de la caspa.
Ya están aquí, una año más, todos ellos, sin excepción:
Las insoportables lucecitas.
El cabrón del amigo invisible.
La maldita cena de empresa.
La bruja de oro de los cojones.
El ejército de Papá Noeles escalando por nuestras fachadas.
El asqueroso turrón.
Los mortificantes villancicos.
Los Reyes magos y los putos camellos.
El consumismo histérico.
Las felicitaciones hipócritas...
Tenemos comprobado que no hay manera de librarse, así que cualquier actitud beligerante será del todo infructuosa.
Hay una opción, por lo menos divertida. Nosotros la llamamos "la felicitación de caspa y maricas", y consiste en responder ¡FELICES MIERDAS! cada vez que alguien nos felicite las fiestas.
Pues eso: ¡Felices mierdas a todos!

UN PETONÀS!!!

Metamorfosi ha dit...

Doncs sort que tens un amic expert, perquè sona a gran jugada (en realitat pensava "putada", però no queda bé) això que t'ha passat a l'ordinador.

Encara que no tinguis un accés fàcil a la xarxa (per cert, és cibercafè, amb accent agut o obert), jo et felicito les festes, que encara que no ho llegeixis, segur que t'arribarà per la intensitat que hi poso:

MOLT BON NADAL, guapíssim!!!

Espero sentir un clinc-clanc a la meva salut!

M'agafo un dels teus petons (poden ser dos?) i te'l corresponc!

doctorjota ha dit...

Ja deia jo que darrerament no et veia pel meu bloc. Començava a amoinar-me...

Ànims, Orbison! I pensar que jo acabo de vendre el meu PC per 300 eurillos... Si ho sé t'ho dic!

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Noi, si que ho sento que un virus hagi atacat les entranyes del teu ordinador !!!...

Eiiiii..., si el teu amic informàtic no t'ho arregla, apunta un nou PC a la carta dels Reis !!!.. que encara hi ets a temps !!!...:-)

Apa, doncs que tinguis una bona sortida d'any i una millor entrada !!! Un petonàs i ...., fins l'any que vé , amic Roy !!!...

Moi, ha dit...

Bon any ORBISON.

Quin greu em sap tot el que li ha passat.

És una gran, grandíssima PUTADA.

Rebi forta abraçada i si el puc ajudar en res, doncs ja ho sap.

Torni aviat!!

ddriver ha dit...

a mi el cabro aquet tambe m´ha fet alguna jugadeta aquestes festes,pero l apago,m en vaig al bar i al tornar l encenc i funciona!!no pot estar sense mi jeje
Fa anys que esta obsulet but it doesn´t mater,ell va tirant i ja anem cap a6 anyets junts.
Sort tens tu de tindre cybers a prop jo tinc locutoris i quan lña makina te el da tonto i haig d anar hi tela el panorama que hi ha alla,el dia menys pensat em veig de genolls de cara a la meca

Orbison ha dit...

@ tots

Res, tot segueix igual.....a la espera de diagnòstic...

Malgrat podria postejar desde aquí, la veritat, m'espero...no es ni de lluny el mateix que fer-ho MEGA-tranquilament des de casa.

Apa doncs !!
Cuideu-vos molt !!

Señó.Cherinola ha dit...

miti sañó Rollo or Visón

el meu consejo

si quiere la pasa a un i-pot de questos de la mansana i ya tiene todo el arsenal protejido.

tanvién le puede enbiar por correo sertificado con acuse de resivo el dics dú anal sañó de la és gay.

el rebrà am molta falera i ilusió

Lula ha dit...

vingaaa

actualitza que ja pots!!!

Moi, ha dit...

ORBI

Ok, tranqui.

FINS AVIAT.