19 de juliol 2008

Coses Meves...



Malgrat pugui semblar un tòpic, el tòpic de tots els tòpics, no és pas el que sembla....

No marxo de viatge, ni a la platja paradisíaca somiada tants cops, no és ni molt menys un comiat i si un parèntesi, casi diria necessari i no pas per aprofitar un dels mesos més tediosos de l’any com és el mes d‘agost per a relaxar-me i no fer res...no...no...

Un projecte laboral que vaig engegar fa uns mesos ha agafat una forma considerable i jo, com capricorn que soc, m’hi he abocat com un afamat a un plat de llenties.
És al setembre quant aquest projecte engegarà amb la força d’un tsunami enrabiat que vol assolar la costa, i m’ha d’agafar, com a mínim, amb el banyador posat.
Encara he d’omplir formularis per triplicat, donar forma per escrit del projecte de “pe a pa”, visitar administracions, omplir i complir requisits establerts, presentar projectes, redactar innumerables propostes, assistir i organitzar a no menys reunions, coordinar la logística, fer realitat una idea, en definitiva. I ho vull fer JA !!!, doncs el terrible tsunami laboral s’acosta, el veig, l’oloro, i m’agrada.....aquí l’espero...


L’ús i abús del ordinador en totes les seves formes per tal comentada tasca (i lo que m’espera...), ha fet que vulgui “descansar” de postejar durant aquest insuportable mes.

Rondaré per aquí, més que probablement us visitaré, bons amics, a tots i òbviament entre informe i formulari refrescaré les futures entrades del meu blog, que tornarà la primera setmana de setembre....amb el tsunami....

Gracies a tots, tots, tots per les vostres visites i comentaris, tenir-vos darrera de la pantalla reconforta la meva ànima i alegra el meu esperit, formeu una mica part de mi i això sempre us ho agrairé de tot cor.

Gaudiu les vacances els que DE VERITAT les tingueu i no oblideu mai de posar-hi melodia al vostre dia a dia.

Com si d’una visita al cinema es tractès, us deixo en format sonor, amb un avançament de temporada:
A PARTIR DE SETEMBRE A LES SEVES PANTALLES....

18 comentaris:

Striper ha dit...

Apa company capricorni a pencar, i descansar.

PENELOPE ha dit...

no tens cap pinta de capricorn, noi...jajaja o al menys no et sembles a cap del que conec

tens raó, agost és un mes depriment...l'estiu és depriment,pero me n'alegro que el puguis passar entretingut amb el teu projecte

bones no vacances!

Lula ha dit...

res de depressions!!!
ànims i sort, mooolta sort, ja saps que tots i sobretot totes t'ho desitjem

però no ens oblidis eh! i amb les piles posades que et vull!!!

petonassos sense descans.....

fidelon ha dit...

Hola Sr.Orbison, jo també estic passant l'estiu entre fulls, llibres i documents de Word, i també tinc ganes de descansar una miqueta, però quan arriba el diumenge...sempre trobe alguna excusa per escriure quatre línies i penjar dos vídeos. Potser hauria de plegar en agost, també, no ho sé...de moment me va bé així...al meu ritme...

He decidit que et donaré la benvinguda en setembre amb el promès post sobre les Shangri-Las. ¡No faltes!

Una forta abraçada i...

¡¡Molta sort amb el teu projecte!!!

ddriver ha dit...

els capricorns tenim aixo oi?,apa fins molt aviat

danichan ha dit...

bona sort en aquest projecte i recorda't de descansar també, fins aviat.

Morgana ha dit...

Muchísima suerte en tus "cositas" Orbison...

Esperaremos tu vuelta, ansiosos de leerte de nuevo... de verdad.

Y sí, ya nos veremos... posiblemente en el ascensor. ;)

Un beso

Anna,la Fdez.O. ha dit...

Sempre és bó tenir projectes que engresquin !!! I si, a més , t'hi pots guanyar uns bons calerons , millor !!! T'aniran de conya, segur !! ... però...

recorda també que ,en plè estiu, és convenient desconnectar , de tant en tant !!! ;-) Una guiness amb el amics, una escapadeta ... Bé , de segur, que ja et cuidaràs !!!
Fins a la tornada ,"Orbi", molt petons !!!

Señó.Cherinola ha dit...

pues sañó Robinson, que coi bol que jo li digui anabusté, aqui i are. sàpiga que anami no m´argrade pas la musica

en amsulut

i mai, prò mai de la bida he pusat una maludia en el dia a dia

mai

Nits ha dit...

Vaja, avui que he descobert el teu bloc. Ohhhhh! Bé, doncs quan tornis tornaré a passar.
Sort amb el nou projecte i senyor capricorn, tu a arrassar!!!!
Ens veiem.

Eli ha dit...

Doncs vinga a filarprim amb el projecte, i ja disfrutaras de vacances, quan nosaltres ja haguem tornat!!!
Poc a poc i bona lletra!!
;-)

Cristina ha dit...

Doncs que vagi bé aquest nou projecte. M´encanta la gent emprenedora. Molta sort!

Ana ha dit...

uix, capricorn! Ves en compte no acabis sent un adicte a la feina o "workaholic", que aíxó és tendència d'un fotiment de capricorns.
Aprofita també les vacances una mica, ni que sigui per anar a la platja a relaxar-te i escoltar el mar.

Ahh, sobre música...et veig engantxat a aquest disc de Pink Floyd..el meu preferit d'ells, una obra mestra..Has escoltat el disc senser versionat pels Dream Theatre? És força curiós.

Una abraçada i bon estiu!

Alfi ha dit...

Bones vacances monstre!! I sort amb el projecte.

Salut

santiajh ha dit...

Salud.

Un placer haber descubierto tu blog, espero que sigas.

ciao ciao

Acid Jazz Hispano

Lula ha dit...

jopetaaaaaaaaaaaaaaaaaa



sniff, snifff

Lula ha dit...

encara noooooooo


jopeta!!!!

lluiski ha dit...

eeeip ja van ser dos que varem estar de vacances, bueno jo vaig estar down però prometo escriure de nou i comentar de nou